måndag 20 april 2009

Om det är så att man

till och med blir tårögd av positiva omdömen på Tradera...har man då kanske en rejäl släng av PMS? Något fel som är trasigt måste det ju vara! Vilken härlig helg jag har haft. Superhärligt att få rå om sina små och sen som en bonus få umgås men trevliga bruttor på kvällen över lite hämtmat och vin. Är så himla glad över mina fina vänner! En annan sak som hände i helgen var att jag insåg att jag kommer få igen för gamla synder för min lilla brutta lärde sig huxflux cykla utan stödhjul! Och fartgalning som hon är så slog hon även till och lärde sig göra bromsspår på en gång. Hujedamej vilken fart det kommer vara hemma hos oss nu! Nu ska här packas paket och mera paket och mera paket...
Tjing så länge!

3 kommentarer:

*Mamma till tre små troll* sa...

pms..kanske.. men här har du annars en till lipsill!! Dock tvivlar jag på att de är pms.. de bara blev så efter jag fick barn... världs sentimental!!!!

Mathilda Blomdahl sa...

Vad heter du på Tradera??

Anonym sa...

Haha, oväntat med lilla E:s framfart, men menar du att det inte är motor på cykeln än och inte i grusgropen? Måste bara vara en tidsfråga.... /AB