måndag 27 april 2009

En ursäkt...

från Ina & äpplena! Om ni försökt besöka äpplena och mig idag så ni antagligen märkt att butiken varit stängd. Tänkte bara kika in här en snabbis och be om ursäkt för det och i korthet berätta varför. Min sambo har råkat illa ut på sitt jobb och skadat sig så kvällen/natten igår spenderades på akuten i Falun och hela dagen idag på olika mottagningar. Han mår under omständigheterna väl och vi är enormt tacksamma över att han klarade sig så pass bra. Han har en hjärnskakning, bruten näsa, 8 stygn på ögonlocket och är lite allmänt bulig och skrapad. Hoppas på att kunna vara tillbaka i butiken på onsdag eller senast torsdag. Undrar ni om öppettiderna så ring 0243-793333 innan ni beger er mot Tre Äpplen Hög!

Ta hand om varandra & tjing så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill TACKA för en fantastisk snygg och fin tröja. Stolt som en tupp är jag i den vackra tröjan.

http://www.tradera.com/T-shirt-fran-Plastisock-Helt-ny-med-lapparna-kvar--auktion_89140317

Hoppas att allt orndar sig till det bästa och jag får möjlighet att handla fler goa´ t-shirts.

Vänligen

Royal57

TRE ÄPPLEN HÖG sa...

Hej!
Vad kul att du gillar tröjan! Välkommen åter :)