måndag 12 januari 2009

Långt mellan gångerna här..

men det ska väl bli bättring på det hoppas jag! Det märks att det är en lugn tid i handeln nu men då det är mycket pappersjobb när man driver eget så behöver man inte fundera över vad man ska göra om dagarna.

Snart kommer det också anlända en massa fina danska barnkläder här! Då kommer det kännas som om våren trots allt kommer komma i år också. Ser verkligen framemot tex danska Mini a ture. De gör lite mera "uppklädda" och klassiska barnkläder. Sen kommer även en stor laddning kläder från Nanoou i härliga färger, lila och gult kommer vara stort i år, och så kommer vi få in mera från Katvig såklart!

Sitter och fiffilurar på att ha någon form av inspirationskväll när vårens kläder börjat anlända. Återkommer med mera info om det när det närmar sig.

Annars så har jag haft besök från världens bästa Klaudia idag. Vi har jobbat ihop på Ulfshyttans Herrgård och det är verkligen ett mysigt ställe. Kan jag varmt rekommendera! Boka relaxen och ät en god middag med din älskling eller ta med tjejkompisarna.
http://www.ulfshyttan.se/

Med det sagt så måste jag även rekommendera Dalahusby hotell. Även det en tidigare arbetsplats som har galet bra mat och service. Ett riktigt guldkorn som man inte får missa! Kolla in deras erbjudanden på
http://www.dalahusbyhotell.com/

Nu ska jag åka hem och kolla vad min lilleman har gjort för hyss idag! Törs knappt skriva vad han hittade på igår. Han skulle så snällt sitta och kolla lite på Shrek en stund...när hela övervåningen slocknade...Då hade han på något sätt hängt sig fast i systers sänglampa tills den lossnade ur väggen, tagit med sig en av skruvarna och stoppat in den i ett eluttag. (Jo, det är klart vi har pluggar i alla eluttag men i vissa behöver man ju ha en lampa också). Hujedamej!
Tjing så länge!

1 kommentar:

*Mamma till tre små troll* sa...

åhhh, Hannes ;) Hoppas verkligen han har en egen "tokbok" hemma, annars tycker jag verkligen du ska ta med en hem ifrån affären omedelbart för att fylla i alla hans bravader... verkligen en liten emil i lönnaberga de där lilla Hannes. Kan bli riktigt, riktigt skoj att läsa om när han blir äldre sen..!!