torsdag 6 november 2008

Nu ska ni få höra...

historien om den sopiga sambon! Den efterlängtade butikspremiären gick ju av stapeln i lördags. Och för första gången på väldigt länge hade vi tid att sätta oss ner och snacka lite då vi stängt butiken. Vi sitter hela gänget i soffan i butiken och dricker självfallet äppelcider. Kocken (direktimporterad från Grythyttan), Lingo, Tina , Anna, Henke, sambo och Ina. Då kläcker Tina ur sig att min sambo slutat snusa och en megastor polett trillar ner. Men herregud jag har ju inte sett en snusdosa på flera veckor! Då har han slutat för 3 veckor sen...jag upprepar...3 veckor sen och hans sopiga sambo har inte märkt det alls. Till saken hör att jag har den envisaste sambon i åtminstone hela dalarna och jag trodde aldrig någonsin att han skulle sluta och så gör han det bara sådär! Den lördagen kommer nog bli svår att toppa. Superglad och riktigt skamsen, så kan man sammanfatta humöret som infann sig. Duktig är han iallafall!

Inga kommentarer: