måndag 3 november 2008

Första dagen på nya jobbet...

är nu avklarad! Tror eventuellt att jag har de trevligaste kunderna i hela stan. Så himla skoj att äntligen få respons och åsikter. Jag vill gärna veta vad ni vill ha i butiken! Väntar fortfarande på kläder som inte hunnit komma. Nanoou har jag inte sett röken av idag heller! Plastisock kommer komma i november och snart kommer mera av Ida T och Katvig. Många av er frågar efter Molo och Småfolk och jag ska se vad jag kan göra. Tack för idag och nu tänkte jag stirra lite på min sambo och se om han är sig lik. Har knappt sett honom på flera veckor! Hej så länge och återkommer inom kort.

4 kommentarer:

Helena sa...

Tack för trevlig invigningsfest! Supermysig butik! Tänkte bara tipsa om att Cheap Monday gör jättecoola och sköna barnkläder under namnet Cheap Monday "Lattjo lajban vintage". Brukar handla detta Östersund men det vore jättekul om det fanns här hemma. Kanske något för framtiden?
KRAM! Helena

Sara sa...

Ville bara gratulera till den nya butiken. Kul att det händer lite hemma i "gamla" Dalarna. Är utflyttad till Linköping sedan ett antal år. Tipsar om Villervallas kläder som är superfina! Lycka till!

Carina sa...

Hej! Grattis till nya butiken,jätte mysig inredning och trevlig personal så klart...kul med en ny butik i stan,vi syns säkert snart igen.LYCKA TILL/carina med familj.

Anonym sa...

Tipsar om Villervallas kläder, som är mitt favoritmärke. =) Mvh Michaela