torsdag 6 november 2008

Hej alla glada mamas!

Skulle så väldigt gärna vilja svara er alla med personliga svar. Är jätteglad för alla kommentarer på bloggen och alla mail! Så ett hjärtigt tack för det första! Nu är det dock så att det är ganska fullt upp då jag jobbar själv så här i starten av butiken och så har jag ju 2 små tok-barn och 1 icke-snusande-sambo att hinna med också. Så håll till godo med detta gemensamma svar så länge...(lovar att skärpa mig)...
Villervalla frågar många av er efter och jag har varit i kontakt med dem så jag hoppas på ett framtida samarbete. Samma gäller Småfolk som jag också gillar skarpt.
Sen är det många som frågat efter flera storlekar på Kik-Kid och jag väntar på besked från dem då de håller på att flytta sitt lager i Amsterdam.

Hörs snart igen!

Inga kommentarer: