söndag 19 oktober 2008

Här händer inget...

tror ni! Men det är bara fröken Ina som är sopig på att blogga just nu. Dagarna bara springer iväg tycker jag! I butiken händer det dock en hel del. Det snickras och fixas och i morgon ryker det gamla lökiga golvet. Heja BBM! I övrigt så har jag haft en mysig helg med mina godingar och käkat alogiska pisch (läs ekologiska chips) och druckit panta-cola (fanta spetsad med cola). Det hoppar många galna saker ur mina barns munnar just nu. H fortsätter att kalla alla äldre män för bajtovsdubbe och E har spenderat sin dag idag med att försöka känna hur hon växer. Väldigt svårt tycker hon! Jag fick nog av att vara förkyld och trött idag och gav mig iväg till Mellsta. Tog mig runt 5 km men det gick tungt vill jag lova. Druckit en chai på Waynes med Anna-panna och hennes mor också. Härligt med lite Norrland i Borlänge, nåt så djävulskt!

Inga kommentarer: