torsdag 23 oktober 2008

Annonser & härdsmälta!

Hujedamej! Vilken dag. Börjar dra ihop sig och det är så mycket som ska ordnas. Kan man köpa tid på burk? Idag blev butikens golv klart och det blev superfint. Tack till grabbarna på BBM för det! På tal om hjältar så är jag så glad att jag har fått en alldeles egen it-snubbegubbe! Så tack till Olle för att jag fick låna hans pappi idag! Jag byter gärna databashuvudvärk mot att få hänga med Olle-bolle och kvacken. Har hunnit med ett möte på annonsavdelningen på DD idag också och så har Ej Sikke Lej och Ida T anlänt till Borlänge och nu längtar jag efter att få hänga upp de underbara kläderna i butiken. Igår tog jag en kaffe med Laila som basar över centrumföreningen och måste bara säga att jag hela tiden blir överaskad över hur hjälpsamma och engagerade människor är. Nu ska jag sätta mig och leka grafisk formgivare och se om jag får ihop något original till annonserna. Men bara med ett öga för jag måste ju samtidigt kolla lite på Gordon Ramsay. Han är ju galet skön eller kanske skönt galen! Det har ju blivit några år inom hotell & restaurang för min del och kastrullkastande kockar känns som hemmaplan. Sneglade på Anna Skipper tidigare i kväll men dietprogrammen är ju inte lika roliga längre. Annat var det när man kunde parka i soffan, käka chokladbollar och skratta åt tokträning och vetegräs och skylla på bullen man hade i ugnen. Hej så länge!

Inga kommentarer: