onsdag 29 oktober 2008

Borlänges klantigaste...


brutta har ni här! Idag har det mesta gått på tok. Linda har fått skratta gott åt mina klantigheter hela dagen. Det började i morse när Borlänge Tidning ringde och ville komma till butiken. Dröj ett ögonblick sa jag, och råkade skruva upp bilstereon på högsta volym istället för att sänka. Sen fortsatte jag dagen med att tappa än det ena än det andra. Varje gång det ringde i mobilen så tappade jag något i golvet, tex 200 pappmuggar på golvet inne på procurator. Kunde inte ens titta på Linda när det ringde utan att börja asgarva. Så om ni någon gång behöver ringa till Tre Äpplen Hög och hör en garvande, övertrött småbarnsmamma i luren så vet ni att ni hamnat rätt. Har smidit lite silver i kväll också, trots att jag inte alls har tid men det är ju helt enkelt sååå roligt!

Inga kommentarer: