fredag 8 maj 2009

Fredagsmys var det här!

Ännu en trevlig vecka har passerat i rasande fart! Så var helgen här och lite halvknasig som jag är så ser jag framemot att få åka hem och tända en brasa i kaminen så nu sitter jag här och håller alla mina tummar för att det ska fortsätta regna. Det är ju inte lika charmigt att elda i kaminen om solen strålar utanför. Nu har jag även lite nyheter att berätta! Tre Äpplen Hög kommer ändra sina öppettider lite för att få familjelivet att gå ihop nu när min sambo byter jobb. Det som gäller framöver är följande...
MÅNDAG - FREDAG 11-18
LÖRDAG 11-14
Välkomna!

3 kommentarer:

Mia sa...

Hej!
Tänkte höra var din butik ligger nånstans, antar att den ligger nära Falun iallafall, eftersom ni var dit till akuten.
Får jag veta var den är, så vill jag gärna göra ett besök.

//Maria

TRE ÄPPLEN HÖG sa...

Hej!
Butiken ligger mitt i Borlänge Centrum. Borganäsvägen 33.
Vänliga hälsningar Ina på Tre Äpplen Hög!

Evalena sa...

Men vad nu?
Läste i annonsbladet nyss att du ska stänga????

TRIST!!!!!