torsdag 28 maj 2009

Varma tankar & ruskigt väder!

Tusen tack för mailen och kommentarerna! Det värmer verkligen! Men det är faktiskt så att butiken kommer leva vidare så deppa inte mera!
Tanken är att vara igång med försäljningen över webben inom några veckor och att till hösten öppna "hemmabutiken" i vårat Villa Villekulla-hus i kvarnsveden.
Butiken kommer dock delvis ändra riktning och satsa ännu mera på barnrumsinredning, leksaker och andra roliga pryttlar. Några klädmärken blir även kvar.
Jag kan säga som så att fröken Tre Äpplen Hög ser verkligen framemot det! Det betyder mera tid med mina små, min bättre hälft och förhoppningsvis ännu större möjligheter att hålla bra priser på roliga saker!
Wiihoo! Säger jag...eller det var ju jättebarnsligt...Tjing så länge då!

3 kommentarer:

Evalena sa...

Cool! Webshop är bra och......farligt för en hemmamamma som mig! Men bra för en webshopsinnehavare av kul grejor. Sluta inte med kläder och lägg till Molo o du har mig som i en liten ask!
;-)

*Mamma till tre små troll* sa...

Wiihoo...barnsligt?! Nej du.. de är ju vårat fredagsskrik här hemma.. inte bansligförklara oss nu ;)

Emmysmamma sa...

Åååååh, så bra!!!! Ser fram emot att komma till Villa Villekulla och handla coola barnprylar i höst! Men först måste jag hinna in i butiken och köpa en sån där söt midsommarkrans. Emmy sa faktiskt att hon ville ha en sån... ;)