måndag 16 mars 2009

Kan det möjligen vara så...

att våren faktiskt kommer komma i år också? I morse fick jag den känslan! Lite sol och lite dropp från taken är allt som behövs för att man ska få upp hoppet. Själv har jag kommit på att jag nog ska köra en detox-light (läs fusk-detox). Därmed inget kaffe eller socker på ett tag framöver. Så ser ni fröken på stan med en latte i handen så är det frittfram att bruka lite lagom våld för att återställa ordningen. Hade inte det sett rätt skoj ut?

-SLÄPP LATTEN!! Step away from the swedish latte!

Sitter nu här med en kopp grönt te och allt känns fantastiskt...alldeles underbart överbra...hähum...mina barn är alltid små rara änglar och mitt gröna te smakar verkligen inte hö. Hemma glänser mina nyputsade fönster i vårsolen och tvättkorgen är så tom att man ser rakt ner i källaren när man kollar ner i den...Nu har jag ljugit färdigt för idag så nu är det tillbaka till att fixa lite annonser och annat pappersjobb. Tjing så länge!

1 kommentar:

*Mamma till tre små troll* sa...

Jaa... nu är de VÅR var 5,3C här på em. Underbart!

Och snälla du, detoxa lite åt mej med. Går bara upp i vikt hur jag än gör..och har dom där j**la p-pillren att skylla på! *gaaah*